piątek, 8 kwietnia 2016

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie; Was, którzy dla zabicia czasu dotarliście na koniec internetu, Was, którzy z braku lepszego zajęcia krążycie w odmętach absurdalnych memów i teorii spiskowych, Was, którzy poszukujecie sęsu rzycia  (serio?! w inernecie?!), Was, którzy już dawno straciliście ten sens, oraz wreszcie Was, przypadkowych przechodniów z otwartymi sercami (ale tylko do połowy!).
Na tym oto blogu nie znajdziecie nic ciekawego. Bardzo mi przykro. Jest to tylko zbitek bezsensowności mojego mózgu. Posty będą nudne, wstawiane niereguralnie z masą błędów ortograficznych i przesadnym cynizmem. Wątpię, żeby spodobało się to komukolwiek, ale cóż; zostajecie na własną odpowiedzialność. Miłego czytania i kąpania się w moich zwojach mózgowych. Tylko żeby nie było, że nie ostrzegałam!
                                                                                                                        podpisano: ja, czyli ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz